۱۳۹۰-۰۲-۲۵

حیوانات خنده دار Animal joke

بچه ها شنیدین قبض آب چقدر اومده ؟؟؟؟

این یه روش جدیده برای تمرکز اعصاب !!!!

- چه کار می کنی ؟
- هیس !!!! دارم دختر همسایه رو دید می زنم !!!!

بخواب بچه دیگه کلی کار دارم !

دیدن این عکسها رو به نوجوانان زیر 18 سال توصیه نمی کنم !

آخییییییییییییییییییییه .... عجب چرت باحالی بود !

* تو ازم کولی بخواه ..... من به تو نه نمی گم !!!!

- به جان تو دیگه سیر شدم !

- چند چند شدن ؟
- بازی که هنوز شروع نشده !
- پس چرا بازیکنا دارن همدیگه رو می زنن ؟
- فکر کنم دارن خودشون رو گرم می کنن !!!!

چیه ؟؟؟؟ دارم ، می خورم ! وام چند میلیاردی که نگرفتم !!!!

اووووووووووووووووووووه !!!!

عزیزم تو دیگه بزرگ شدی ... زشته ! پاشو از روی پای مامان !!!!

- بگیر عکسو تا ژستمون خراب نشده !!!

پیام اخلاقی : مصرف ماهی برای بدن مفیده !!!!

- بخواب عزیزم . الان مامانت می یاد !
- ولی من مطئنم تو مامان منی !!!!

خیلی باحال شدم نه . حالا بزار یه ژست جنیفر لوپزی بگیرم !!!

هی بچه !!!! ناخنک نزن !

جان من خوشت اومد ! شیرجه رو حال کردی ؟؟؟؟

- می یاد ؟
- من که می گم نمی یاد .
- ولی فکر کنم بیاد !!!

خوب دیگه بچه ها بازی بسه . سوار شین بریم خونه که الان مامان صداش در می یاد !!!

ببین مثل بچه آدم بیا جلو والا بلایی به سرت می یارم که تو موش و گربه بنویسن ها !!!!

گربه : جون مادرت من رو نخور !!!!
سگ : برو بابا دلت خوشه . من تازه دندون گذاشتم . دکتر گفته فقط مایعات باید بخوری !!!!

بدون شرح

- مامان قول می دم دیگه دمت رو گاز نگیرم .... حالا من رو می بخشی ؟؟؟؟؟

- سرباز ، تو رو خدا نجنگ . تو رو خدا صلح کن . بابا آدمکشی کار بدیه . چرا نمی فهمی ؟؟؟؟

ولو شدم ها !!!!!

هی بچه ها بیاین دوربین عکاسی !!!!!!!

- این لیوان چیه آخه که آدما توش آب می خورن ؟؟؟؟؟

زودتر بگیر عکاس جون می خوام برم گل بازی !!!!!

- می دونی عزیزم ، راستش می خوام یه اعترافی بکنم .
-چیه ؟ می خوای بگی زن گرفتی ؟
- نه بابا ! می خواستم بگم اون عکاسا .... ولش کن اصلا .....

بدووووووووووووووووووو !!!!! دیر شد !

- به نظر تو اونا حیوونن ؟
- نمی دونم اما می دونم نمیشه خوردشون !

ماچم کن !!!!!!!

- من معذرت می خوام . ایزی لایفم تموم شده بود ....

- ما تو رو دوست داریم ! تو چی ؟؟؟؟؟

حالگیری برفی !

بدون شرح !

- دیگه گیر افتادی پیشی .


خواب خوب

پیشی : الان من باید چکار کنم ؟؟؟؟؟

- بازم خوردم به در که !!!!!

- ای بابا ! یارانه ها رو که برداشتن دیگه گوشتی به تنمون نمونده !!!!

- دوستت دارم هاپو !!!!!!

بدون شرح !

بدون شرح !!!

گربه خجالتی !!!!

- خواب بدی دیدم ! اما نه ! خواب نبود ! پس چی بود ؟

من به اتفاق موشی با گرفتن این عکس به شما آدمای زبون نفهم اعلام می کنیم که دوستی خوبه !!!!!

0 نظرات: